Podstawowa dostępność 20Bet wydaje się być doskonała. Właściwie wszystkie standardowe opcje wsparcia są dostępne, jedynym wyjątkiem jest gorąca linia, bez której jako klient będziesz musiał się obejść, chociaż doświadczenie pokazuje, że nie jest to już preferowany kanał kontaktu dla graczy.
Media społecznościowe są idealne do odkrywania nowych ofert bonusowych i promocji. Mimo że służą one przede wszystkim rozpowszechnianiu informacji, w każdej chwili możesz skontaktować się z autorami za pośrednictwem mediów społecznościowych. Twoje obawy zostaną następnie przekazane odpowiedniemu personelowi pomocniczemu.
Godziny pracy serwisu 20Bet
Według 20Bet, wsparcie jest dostępne 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Jak zwykle, opcja czatu na żywo wydaje się być najszybsza, a z naszego dotychczasowego doświadczenia wynika, że zawsze był dostępny kontakt. 20Bet Online są dostępni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby odpowiedzieć na pytania.
Nie ma też na co narzekać, jeśli chodzi o czas przetwarzania maili: Według firmy, są one przetwarzane w ciągu 24 godzin. Z drugiej strony, kasyno jest tu zazwyczaj nieco szybsze.
Test obsługi klienta i doświadczenie z 20Bet

Przybliżony czas czytania: 2 minuty O ile 20Bet szokuje nas pod wieloma względami jako nowy dostawca, nasi specjaliści widzą potrzebę dogonienia konkurencji, jeśli chodzi o obsługę klienta w tym młodym kasynie.
Doszliśmy do tego wniosku, ponieważ 20Bet nie oferuje jeszcze niemieckojęzycznej pomocy ani infolinii. Istnieje sekcja FAQ, ale jest ona bardzo ograniczona i mogłaby zostać znacznie ulepszona.
Mimo tego narzekania, są pewne pozytywne aspekty: Personel w 20Bet Casino jest dostępny nie tylko dla zarejestrowanych klientów, ale także dla tych, którzy nie posiadają konta gracza. Nie jest tak w przypadku wielu kasyn online, a 20Bet wyróżnia się pod tym względem.
Jest to również wyraźny sygnał, że operatorzy cenią sobie przejrzystość i powagę. Oznacza to, że odpowiedzi na pierwsze pytania można uzyskać jeszcze przed rejestracją, co znacznie ułatwia proces podejmowania decyzji. Oczywiście pod warunkiem, że można się porozumiewać po angielsku.
Ponadto, użytkownicy mogą liczyć na przejrzystą stronę, jak również na zrozumiałą ofertę kasyna i zakładów.
Jeśli masz pytania, możesz je zadać w następujący sposób:
- Tak, czat na żywo jest dostępny przez cały czas. Email [email protected] Email [email protected] Email [e
- Nie ma dostępnej gorącej linii.
- Dostępny jest formularz kontaktowy.
- Dostępnych jest kilka często zadawanych pytań.
20Bet Wsparcie i pomoc udzielane są wyłącznie w języku angielskim.
Gdybyśmy tylko powierzchownie spojrzeli na kategorię testu obsługi klienta, to w sumie 20 zakładów nie zdałoby egzaminu. Wynika to z faktu, że nasze pierwsze zapytania skierowaliśmy w języku niemieckim, a odpowiedzi od supportu pozostawiały wiele do życzenia. Odpowiedź nie zawsze była zgodna z pierwotnym zapytaniem.
Komunikacja w języku angielskim była wyraźnie bardziej efektywna. Podczas testu pracownicy działu obsługi klienta byli bardzo pomocni. Zarówno dla zarejestrowanych klientów, jak i niezarejestrowanych gości, zespół obsługi podawał satysfakcjonujące i zrozumiałe rozwiązania.
Brak osoby kontaktowej mówiącej w języku niemieckim osłabia pozytywne wrażenie, jakie odnieśliśmy na temat przyjazności i kompetencji zespołu. Obsługa klienta na stronie kasyna powinna być już dostępna w języku, w którym strona jest dostępna.